Heb je een vraag? mail ons!

Hoofdregels voor goedkeuring van een aanvraag:

• Een inkomen tot maximaal 130% van de netto bijstandnorm (voor alleenstaande of gehuwd/samenwonende ouders).
  • Let op: Fitness alleen nog mogelijk bij SportCity (Vijfhuizenberg 36, Roosendaal). Tussen 12 en 16 jaar alleen met toestemming ouders of voogd en onder begeleiding van iemand van 16 jaar of ouder.
  • Vergoeding is mogelijk voor kinderen van 4 tot 18 jaar oud.
  • Zwemlessen diploma A en B/C worden in zijn geheel vergoed.
  • Let op: zwemlessen bij Kroevensport niet meer mogelijk. Zwemles diploma A/B/C bij De Stok en Move On (Westrand) blijft wel mogelijk.
  • De minimale leeftijd voor zwemlessen is 5 jaar.
  • Voor de overige sporten bedraagt de vergoeding maximaal €250,- per kind/per jaar.
  • Maximaal 1 sport per kind/per jaar of sportseizoen.
  • Voor meer informatie zie de pagina Veelgestelde vragen
  • LET OP! IN VERBAND MET DE VAKANTIE KAN DE AFHANDELING LANGER DUREN DAN GEBRUIKELIJK

Naam ouder/verzorger:

De heer/mevrouw: Achternaam ouder/verzorger:

Gegevens kind:

Voornaam kind: Achternaam kind:

Woonadres kind:

Straat: Huisnummer: Toevoeging huisnummer: Postcode: Woonplaats:
    Geboortedatum kind:
    DD MM JJJJ
    Geslacht kind?

Aanvullende gegevens ouder/verzorger

Telefoonnummer ouder/verzorger E-mailadres ouder/verzorger: Bevestig E-mailadres ouder/verzorger: 1 of 2 ouder gezin?

Gegevens hulpverlener bij het invullen en indienen aanvraag (voor zover van toepassing):

Naam Organisatie

Welke sport wil uw kind gaan doen?

Bij welk zwembad:
    Welke sport?: Bij welke sportvereniging of sportschool? Type abonnement? Voor zover van toepassing. (Zie de website van de betreffende sportvereniging/-school).

Financiële gegevens

Om uw aanvraag in behandeling te nemen hebben we de volgende gegevens van u nodig:
    1) Een kopie van het legitimatiebewijs van het kind waarvoor u deze aanvraag doet.
    2) Een kopie van uw inkomensgegevens (loonstrook / uitkeringsspecificatie afgelopen maand).
    3) Een kopie van alle bankafschriften van de afgelopen 4 weken.
    Heeft u in de afgelopen 12 maanden een aanvraag gedaan bij Stichting Leergeld en is deze goedgekeurd? Dan kunnen we, met uw toestemming, uw gegevens daar opvragen.

Maak een keuze:

Voor het beoordelen van uw aanvraag hebben wij de volgende aanvullende gegevens van u nodig: (filetypes:pdf|txt|gif|png|jpg|jpeg|doc|docx max 15mb) Een kopie van uw inkomensgegevens (loonstrook / uitkeringsspecificatie afgelopen maand). (filetypes:pdf|txt|gif|png|jpg|jpeg|doc|docx max 15mb) Een kopie van alle bankafschriften van de afgelopen 4 weken. (filetypes:pdf|txt|gif|png|jpg|jpeg|doc|docx max 15mb) Een kopie van het legitimatiebewijs van het kind waarvoor u deze aanvraag doet..

Geeft u toestemming om u (via e-mail) informatie te sturen over niet commerciële acties en aanbiedingen die voor uw gezin aantrekkelijk en voordelig kunnen zijn?

Aanvullende opmerkingen