Helpen?

Elk kind verdient een jeugd, zonder zorgen. Om ook te kunnen sporten, omdat het fijn is én lekker om mee te doen… 1 op de 9 kinderen in de gemeente Roosendaal groeit echter op in een gezin met financiële problemen.. Dat zijn gemiddeld meer dan twee kinderen per klas.

Stichting Paul wil graag dat alle kinderen kunnen sporten. Dat ze het gevoel hebben erbij te horen en dat alle kinderen dezelfde kansen krijgen voor de toekomst. Helpen jullie mee?
Kom in actie!

# Help met geld

Met jouw steun kunnen nóg meer kinderen sporten en meedoen. Je bijdrage, groot of klein, eenmalig of elke maand, is van harte welkom!

Wij hebben de ANBI-status, dat betekent dat giften aan onze stichting aftrekbaar zijn van de belasting.

Vul hieronder het donatiebedrag in. Met de knop ‘Doneren‘ wordt je doorgestuurd naar onze betaalprovider om de betaling af te ronden. (Je kunt zelf het bedrag bepalen dat je wil doneren).

# Help met tijd

Word vrijwilliger
Stichting Paul wordt gerund door ruim 20 vrijwilligers. Zij houden zich bezig met bestuurstaken, de administratie, het beoordelen van de aanmeldingen en het onderhouden van de contacten met sportverenigingen.
Daarnaast is er een enthousiaste ploeg vrijwilligers die bij sponsoracties en evenementen ondersteuning biedt. Denk aan helpen bij een sportevenement of het geven van informatie over Stichting Paul op scholen, buurthuizen etc.
Zodra we hier hulp bij kunnen gebruiken, plaatsen wij op onze website en social media een oproep voor ondersteuning.
Start een actie!
Wil je je tijd besteden aan sympathiek en sportief doel? Start dan een actie voor Stichting Paul! Wij denken graag met je mee en helpen je met informatie(materialen).

# Help samen

Help met je school
Wil je met jouw school in actie komen voor Stichting Paul? Leuk!
We helpen je graag met informatie(materialen) en vinden het leuk om met jullie mee te denken.
Meld je aan via ons contactformulier.

Help met je bedrijf
Er zijn veel manieren waarop jullie onze stichting kunnen helpen. We hebben een aantal mogelijkheden op een rij gezet. Maar deel vooral ook jullie wensen en ideeën met ons!
– Doneer aan Stichting Paul, bijvoorbeeld in plaats van relatiegeschenken.
– Start met je medewerkers of collega’s een actie.
Bijvoorbeeld door een teamuitje, jubileumfeest of sportieve prestatie te organiseren. Met de opbrengst laten jullie kinderen sporten en weer meedoen!
– Geef jullie medewerkers de keuze om bijvoorbeeld een kerstpakket om te zetten in een donatie aan Stichting Paul.

Met jullie steun kunnen we zoveel mogelijk kinderen, waarvan de ouders financiële problemen hebben, laten sporten. Daar worden we allemaal blij van! Met onze samenwerking laat je als bedrijf zien waar je voor staat, geef je invulling aan je MVO-beleid en dat zorgt voor verbinding en trotse collega’s! En niet onbelangrijk: jullie kunnen belastingvrij schenken.

Help met jullie serviceclub
Wil jullie serviceclub een goed doel steunen dat zich inzet voor kinderen in armoede in de gemeente Roosendaal? Organiseer dan een actie en steun daarmee Stichting Paul.
Uiteraard denken we graag met jullie mee. Zo kunnen wij bijvoorbeeld een presentatie over onze stichting geven of bij jullie actie aanwezig zijn. Er is veel mogelijk.

Meer weten?
Willen jullie Stichting Paul steunen? We horen graag van jullie en denken graag met jullie! Stuur een e-mail via onderstaande button en we nemen snel contact met je op!

Deze bedrijven en organisaties ondersteunen het werk van Stichting Paul