Heb je een vraag? mail ons!

Op zondag 26 juni bruist de binnenstad van Roosendaal van energie met de ‘Halve Marathon Roosendaal’, waar recreanten en wedstrijdsporters zich op sportieve wijze met zichzelf en anderen kunnen meten.Ook dit jaar kan er op meerdere onderdelen worden meegedaan door organisaties en bedrijven met de Bedrijvenloop, een niet meer weg te denken onderdeel van dit evenement.Via deze weg brengen we de mogelijkheid om weer deel te nemen graag onder uw aandacht.In deze tijd waarin vitaliteit en bewegen volop in het nieuws zijn, wordt bedrijfssport vaak genoemd als mogelijkheid om langer gezond te zijn en te blijven.Met wandelen en hardlopen spelen we graag in op deze ontwikkelingen en daarom hopen we u met een of meer teams te mogen begroeten op een van de grootste evenementen uit de regio met een hoge naamsbekendheid.

Omdat THOR het belangrijk vindt dat ieder kind de mogelijkheid krijgt om te sporten, steunen wij ook dit jaar weer Stichting Paul. Deze stichting geeft financiele ondersteuning aan kinderen in Roosendaal, zodat zij kunnen sporten

Schrijf in op https://www.halvemarathonroosendaal.nl/

26 Juni 2022 Halve Marathon van Roosendaal.

KIDS RUN !!