Heb je een vraag? mail ons!

Stichting Paul werkt samen met de Kledingbank.

Omdat Stichting Paul het sporten van uw kind bekostigt kunt u gebruik maken van De Kledingbank Roosendaal inclusief de sportafdeling.

Sporters van Stichting Paul kunnen:

– 1x per maand 8 stuks kleding gratis komen uitzoeken bij de kledingbank

– 2x per jaar 5 stuks sportkleding gratis komen uitzoeken op de voor jullie speciale sportafdeling

De Kledingbank is open van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 12.00 uur in de ochtend en op woensdagmiddag van 13.00 tot 16.00 uur.

U vindt de Kledingbank in het gebouw van de Pius X school Edisonstraat 55 in Roosendaal.  U kunt ook sportkleding doneren! Dit kan via Kringloper Borchwerf “Simple”

26 Juni  Halve Marathon van Roosendaal

Op zondag 26 juni bruist de binnenstad van Roosendaal van energie met de ‘Halve Marathon Roosendaal’, waar recreanten en wedstrijdsporters zich op sportieve wijze met zichzelf en anderen kunnen meten.Ook dit jaar kan er op meerdere onderdelen worden meegedaan door organisaties en bedrijven met de Bedrijvenloop, een niet meer weg te denken onderdeel van dit evenement.Via deze weg brengen we de mogelijkheid om weer deel te nemen graag onder uw aandacht.In deze tijd waarin vitaliteit en bewegen volop in het nieuws zijn, wordt bedrijfssport vaak genoemd als mogelijkheid om langer gezond te zijn en te blijven.Met wandelen en hardlopen spelen we graag in op deze ontwikkelingen en daarom hopen we u met een of meer teams te mogen begroeten op een van de grootste evenementen uit de regio met een hoge naamsbekendheid.

Omdat THOR het belangrijk vindt dat ieder kind de mogelijkheid krijgt om te sporten, steunen wij ook dit jaar weer Stichting Paul. Deze stichting geeft financiele ondersteuning aan kinderen in Roosendaal, zodat zij kunnen sporten

Schrijf in op https://www.halvemarathonroosendaal.nl/

Nieuw! Kledingbank Roosendaal