In september 2023  is het 10 jaar geleden dat Stichting Paul werd opgericht. Om daar bij stil te staan krijgen de kinderen die bij de stichting staan ingeschreven een tas vol verrassingen. De 600 tassen worden eind juni door vrijwilligers ingepakt en rondgebracht.
Door het jaar heen zijn er aantal acties waarmee er aandacht wordt gegeven aan 10 jaar Stichting Paul. Er wordt afgetrapt met een actie voor de kinderen, de groep waar het bij Stichting Paul om draait. Er is voor ieder kind dat via Stichting Paul sport een mooie goodie bag met traktaties. Als klap op de vuurpijl krijgt ieder gezin dat bij Stichting Paul is aangemeld een leuke attentie.
Het vullen van de tassen gebeurt door de vrijwilligers van Stichting Paul. Ze doen dit bij Het Cultuurhuis op Bovendonk waar Stichting Paul haar kantoor heeft.
Voor het rondbrengen komt er hulp van andere vrijwilligersorganisaties uit Roosendaal zoals Social Klus, de Montventoppers, Roosendaal Helpt en Stichting Leergeld. Zij zorgen ervoor dat alle tassen snel op hun plaats van bestemming, de kinderen, zijn.