Heb je een vraag? mail ons!

Enthousiaste Reacties

Lees reacties van ouders en kinderen. Iedereen kan sporten dankzij Stichting Paul.

Bij deze wil ik mijn grootste dank overbrengen aan Stichting Paul voor de steun twee jaar lang aan mijn zoon. Hij voetbalt zo graag al vanaf zijn 5de. Als alleenstaande moeder en zelfstandige ondernemer in de cultuursector, heb ik wel even flink moeten slikken met de coronapandemie. Alle hulp die we konden krijgen om niet in de schulden te raken maar zeker ook om zoveel mogelijk activiteiten van de kinderen te kunnen laten doorgaan, was meer dan welkom. Eén van de helpende handen voor ons was stichting Paul. Met een gerust hart kan mijn ‘kleine’ voetballer weer een seizoen lekker een balletje trappen met zijn vriendjes. Beste medewerkers van Stichting Paul: hartelijk dank daarvoor. Jullie maken het verschil!

Moeder van Roberts

… daar zit je dan…. Ineens als alleenstaande moeder met 3 kleine kinderen in een klein huurhuisje… vastbesloten om alles alleen te kunnen. Maar ook bang voor wat komen gaat. En bang dat je je kinderen niet alles meer kunt geven nu er 1 inkomen wegvalt.
Via via hoorde ik van stichting PAUL.
Ik besloot de stoute schoenen aan te trekken en contact te zoeken. Met een beetje schaamte… maar in mijn achterhoofd met het idee dat ik het niet voor mezelf, maar voor mijn kinderen deed. Want ik vond het toch wel heel belangrijk dat ze hun zwemdiploma konden halen.
Na een intake bleek dat de stichting mij (lees: mijn kinderen!) kon helpen. Wat was ik blij!
Ondertussen hebben ze alle 3 hun zwemdiploma’s en zit er 1 kind via stichting PAUL op kickboksen.
Altijd word er snel en vriendelijk gereageer op mijn emails. En nooit hebben ze mij het gevoel gegeven dat wij minder zouden zijn.
Ik ben zo ontzettend blij met wat deze stichting voor ons doet!
Je kinderen met een grote glimlach naar het sporten zien gaan, is voor een moeder van onschatbare waarde.
Dank jullie wel!!

Trotse moeder

Stichting Paul zorgt ervoor dat mijn kinderen wel kunnen sporten en ook echt mee kunnen doen.

Moeder van Saïda

Joey wilde heel graag op judo. met hulp van Stichting Paul kan hij nu zijn favoriete sport doen!

Sander van der Giessen

Vader van Joey

Stichting Paul is top! En Femke is superblij dat ze nu op ballet kan.

Petra Luijks

Moeder van Femke